Ahaaaa!

Svaret till varför jag fått så många nya läsare....
Knappen & Hakim (På NRJ) hade lagt upp det jag kommenterat på deras blogg. Dom gjorde ett så himla idiotiskt program och ja.. Mina tankar blev till ord.




Länken är
Här. (ni får scrolla ner lite, så ser ni vad dom skrivit) Tycker fortfarande de va det mest idiotiska och känslolösaste programmet jag någonsin hört i radion. FY SKÄMS KNAPPEN & HAKIM!!!


(För er som undrar så hade dom ett program där man kunde ringa in och sedan ringde dom upp ens partner som dom gjorde slut med!!! I live radio! Sjukt idiotiskt. Killen som hon tjejen gjorde slut med börja gråta och blev helt förstörd.)

Kommentarer
Postat av: maria

haha fan va grymt! Jag håller helt med dig!

Postat av: Frida ..

Bra sagt Linnda. Känsolkallare får man leta efter :\

2009-04-03 @ 21:26:56
URL: http://sitruslime.blogg.se/
Postat av: anna-karin

Jag fattar inte hur fan man tänker? Kan liksom inte fatta att det var på riktigt ? :S Jag hade asså flippat om någon hade gjort så mot mig, shit!

2009-04-03 @ 21:40:41
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Nikke

Kan berätta att samtalet var fejk :) Frida o Jesper är kompisar, och allt är uppgjort!

2009-04-06 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback