Torsdag

Tja tja hej hej tjena tjena!
Idag har jag vart barnvakt åt min urgullig och söta och snälla lilla kusin Molly! Hon är ett år. Och är den snällaste ett-åringen jag känner! (& Majken) Inte en sur min på hela långa dagen, bara skratta och gosa. Så söt. Idag ville jag ha barn. Gick galant. Passade även mitt lilla busfrö simon, också min kusin. Han är 7 år, snart och han va lite jobbigare, men jag ack så jag älskar honom. Tur jag känner dom så bra så jag kan säga till Simon på skarpen. Men det hjälpte ju inte! Haha.
 "Jag ska säga till mamma att du vär världens sämsta barnvakt!"
- Ja gör det gubben... Pust
"Ska jag spränga hela huset med min granat jag har i fickan?"
- Mm gör det...
"Jag är mätt, (efter en köttbulle) Jag ska gå ut och cykla nu och ta med mina bullar. För du bestämmer inte över mig!"

Typ så hela dagen till och från, men han e go endå min lilla plutt.
Sen kom även Pernilla och Malin hem när dom slutat skolan. Mina andra två små kusiner. Eller små och små dom är tånåringar nu! Bästa kusinerna man kan ha. Älskar er.

Har vart en bra dag! Och nu ska jag och erik åka bort till mami och käka och kolla på idol.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha vad roligt! Jag kan se mig er framför mig! Mina söta kusiner! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback