Söndag

Hej Hej!
Då var min 20-årsdag avklarad. Och den var kalas bra.. Lisa, Emelie, Frida, Maria, Camilla och Martina kom hit. Vi drack tjöta skit, sjöng och speöa gitarr. Eller Frida och Martina spelade. Och så åt vi massa ost & kex. Senare kom även min bror och Oscar & Emil och lite mer tjejer. Hade kanon kul.. Fick 10 fina rosor av Maria & Frida!

Sen var det Lördag och jag var lite halvsliten och trött. Men kl 2 åkte jag och Erik till pappa & Christina, christian och helna åkte md dit.. Lite kalas för mig & Bror. Åt god mat samt tårta och prata om allt från Spöken till bermudatriangeln. Mycket kul och intressant. Direkt när vi kom hem från pappa så kom Lisa hit. Och Martina kom också.. Vi satt i min säng och prata spöken osv.. Uhh. Ja, sen käka vi lite mos på BG och kika på en kassa skräckis. Just det, vi åkte även och kolla på ett så kallat spökhus här i Grästorp. Men jag var så rädd så vi (jag) våga inte köra ända in! Och såklart så stanna bilen miiiiitttt i vägen. Haha..
Sådär. Då vet ni vad jag gjort i helgen. Nu tänkte jag duscha eller städa. Vet inte vilket jag skall göra först..
Sen blir det promenix och ikväll skall jag och erik köpa mat från Krogen, smarr. Kan tänka mig att en liten Lisa också smyger sig in hos oss...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback