Sen tisdag, tidig onsdag?

God afton...
Idag låg jag i sängen väldigt länge. Mådde verkligen piss dåligt! Men sen kom min snälla mamma hit och hämta lite tvätt åt mig och erik så hon kunde tvätta det, eftersom jag varken orkar städa eller tvätta. Mamma är bäst.
Jag orkade inte ligga i sängen ytterligare en dag till och bara glo på data skärmen, finns det något tråkigare? Klart det finns, men ja... Jag städade lite iaf, fast jag inte mådda bra alls. Damsög och torka golverna, samt möblera om lite. Sen tände jag massvis med vanilj ljus i hela lägenheten och släckte ner och satte mig (låg) i soffan och kika på en film. Åt även lite kyckling. Annars har jag inte gjort så mycket, erik kom hem från jobbet och vi låg och tjöta en stund i sängen. Duschat har jag gjort också. Blev ren. Känndes som jag tvätta bort massa virus och mådde lite bättre en stund.
Kvällen har bestått av att sitta och glo på tvn och måla naglarna. Vita högst upp. Ganska fräscht... Och nu sitter jag här och hostar som aldrig förr med datorn på magen i soffan. Skall bege mig in till sängen nu och läsa Solo, sedan försöka få lite sömn. Men känner på mig att hostan kommer väcka mig och hålla mig vaken.. Pust. Innan jag lägger mig skall jag dra ut kontakten till våran hem tele. Orkar inte att tusen försäljare ringer hem varje morgon och försöker sälja saker.

Försäljaren: " Hej jag ringer från....."
Jag: " Pust, sluta jag sover.." Klick...
Nästa ringer : " Hejsan jag ringer från..."
Jag " Amen hejdå" Klick..

Förlåt försäljare, men jag orkar verkligen inte med er. Jag vill inte köpa ett nytt elbolag eller  tub-sockor. Vilket jobb ni har som får höra otrevliga saker varje dag. Nu fick jag dåligt samvete. Skall nästan svara i morgon om någon ringer. Fast nej. Detta blev lite onödigt skrivande men vad gör det.

Sängen nu.
God natt.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback