Rent ut sagt

Det är ju konstigt. Hur allt kan vända på en jävla sekund. Bara sådär, när inget har hänt! Alla jobbiga tankar bombadera mitt huvud, på en och samma gång. Jag orkar inte. Jag vill inte. Måste vända kötthelvetet nu, lagar mat. Klart var det brännt på ena sidan!!! Gud så passande!
Vill bara ta en stor jävla spade och gräva ett hål i marken och gömma mig ett par timmar. Vore för jävla gött.
Ursäkta för mitt inlägg men ibland (ofta) måste man avregageera sig. och jag gör det här, ist för på någon av mina kära. Bloggen är ockås min kära. Men den har inget hjärta eller inga känslor, så mycket bättre här. Visst?
Får ge mig själv några käftsmällar nu och ta mig i kragen och skluta vara en sån jävla puzzy! För ingen jävel vill ju må dåligt, visst? Inte jag iaf. Nu ska jag gå och försöka bli glaaaaaad.

*Trallar i väg sjungnades och spelandes på ett munspel*


ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback