Monday

En riktigt bakis helg.
Iaf, Isabella kom hit i lördags och klippte min mor, sen åkte hon på bio och kom tillbaka efter. Skönt att prata och umgås med dig igen. Vi drack fint rött vin från barcelona och lyssna på bra musik och prata om massvis. Kl va halv fem på morgonen när erik körde hem henne. Va en bra kväll.. Igår va jag med martina och lisa, färga hår och satte i löshår och sånt trams.
Och nu är det Måndag igen, och jag känner ångesten börja komma krypande.. Jag hatar Måndagar, jag hatar tisdagar, onsdagar, torsdagar och söndagar.  Alla dagar borde va lördagar utom fredagar.
Nu är det väl dags att ta tag i städningen här hemma, ser ut som vi haft 20 uteliggare här hemma under helgen. Men det är bara jag, erik, martina, lisa och bella som vart här. Vart kommer all skit ifrån? Hur kan det bli så stökigt? Efter varje gång jag städat säger jag till mig själv att nu ska jag se till ha det städat och fint. Vipps en dag senare ser det ut som jag vet inte vad.

Du finns i min kropp
Du är som blod för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback