Hugger i sten

Okej, idag har jag gjort lite saker iaf ist för att enbart sitta här. Har duschat putte och fönat och borstat honom, behövdes. Eller vad säger du Lisa?
Diskat har jag också gjort. Ne sen har jag inte gjort så mycket mer. Skulle behöva rensa ut garderober och lägga ner massa jackor och skor i källaren. Det är överfullt i garderoben och sko hyllan. Pust.. Sånt man aldrig orkar göra. Och när man bara går hemma på dagarna så tror folk att man ska städa och skura och tvätta och rensa här och där, men man orkar inte! Man blir trött och seg och har ingen lust eller ork till sånt. Kalla mig lat eller vad ni vill, men gå själv hemma i evigheter och försök få jobb när man bara får nej hela tiden, man blir inte s motiverad till så mycket annat.
Men jag städar, det gör jag. Självklart. Och tvätta och rensar här och där med. Men inte 24/7 som en del små skitar tror.
Så nu fick jag det sagt. Skönt.

Idag skall jag umgås med Lisa & Martina. Som dom andra dagarna i veckan. Blir kolla idol och tjöta skit.
Helg snart. Vad ska jag göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback