Heja Gais

Tänker absolut inte skriva mycket nu, mår piss. Bakis. Annars mår jag kanon.
Igår, Göteborg och Gais. Fan vilken lyckad och lycklig dag. Kl 12.11 drog jag och emelie mot götet med tåg. Drack lite vin på tågperrongen i herrljunga, och sedan när vi kom till gbg käka vi lite grann. Mötte helle och annelie som sedan gjorde oss sällskap till Gamle Port. Åh... Man hörde på långt håll alla goa Gaisare! Underbar känsla. Drack lite bärs och Mintu. Kolla på Kapten röd!!! Åh vad bra han e. Matchen då, Gais vann ju med 1-0. Och jag kan ju säga såhär att tror ni alla Gaisare var glada eller? Typ ja. Drog till gamle port igen och fira Gais vinnst! Tjöta med alla härliga människor. Träffa folk jag inte sett på År. Var väldigt roligt... Festade med alla goa grabbar fram till 3 ungefär. Sen drog jag Peter emelie och hampus hemmåt.
Kvällen kunde inte bli så mycket bättre. Kanon dag helt klart!

Nu ligger jag i sängen och skall sova strax. Skall pussa lite på min älskling innan. Finns ingen bättre än dig Erik. Kan du förstå det? :) Älskar dig.

Heja Gais.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback