Fucking onsdag

Dåliga sovrutiner, jag gillar det inte.Lägga sig kl 3 halv fyra och sedan gå upp runt 12, 1 fast man ställt kl på tio så går man ju endå inte upp då, för man e för trött. Åh. Nu sitter jag i soffan helt kanon sliten. Känner mig verkligen inte fräsch någonstans. Trött och seg är kroppen. Och huden likaså. Idag blir nog en trist dag... Vädret ute ser grått och svart ut. Men om allt bara ser grått och svart ut så kan det väl bara bli bättre, visst? Pust....
Idag, blir väl att plocka undan lite, som vanligt. Och sitta vid datorn, som vanligt. Och deppa för allt e tråkigt, som vanligt.!!!!
Åh åh dåliga depp höst dag.
Igår va iaf Lisa och Martina här och kolla på Idol med mig, Bella va med.
Nu ska jag ta på mig och gå ut med putte i det grå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback