A moment like this

Jag älskar er. Det är ju helt fantastiskt. Att ni går in på min blogg fast jag inte uppdaterat på mega länge. Fortfarande lika många läsare. Känns gött niiii. Jo, tänkte dela med mig lite kärlek.


Sjukt bra låt, och ännu sjukt bättre text. Och den blir ännu sjukt bättre när Isabella sjunger den.. Jag höll verkligen på att dö igår när hon sjöng den och marcus spela piano till. Värsta stunden, gud bella, gud bella du är helt otrolig. Tänk att du är min vän, min fina vän. Jag är stolt.

Erik vill att jag skall skriva en lång blogg kom han och sa nu, och att han hade rakat pungen ville han med att jag skulle skriva. Fast sen ångra han sig, synd för'n.. Skämms du nu gubben?
I morgon är det Onsdag. Onsdag onsdag, då skall jag ringa runt till tusen jobb. Kommer bli... hm, roligt? Nja, pinsamt och jobbigt och.. bra. Hoppas någon nappar på mig. Och inte nog med det, den bästa tjejen i mitt liv kommer hit. Emelie, såklart. Får se vad vi hittar på.. Blir väl att ligga i sängen och svettas och tjöta skit om allt och alla. Är vi ganska bra på.. Nää skämt osido. Börjar få lite ont i arslet nu av denna barstol jag sitter på, så ska hoppa runt en sväng i lägenheten nu. Åh min fina lägenhet. Nu luktar det sköljmedel överallt, hur underbart e inte det då elleeee?

Min fina suddiga älskling.

Kommentarer
Postat av: Erik

linnda tvingade mej att raka pungen annars fick ja inget sex inatt. för er som undrar så tycker ja de e sjukt jobbigt att stå i dushen och raka pungen finns roligare saker i livet att göra;) eller?



ha de gött// SMOOOOTH

2008-09-30 @ 22:42:48
Postat av: Emely

HAHAHAHAHAHA, Linnda då ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback