01:31

Varför går jag aldrig och lägger mig? Jag är mega trött och sitter här i mörkret i soffan och gör inget. Zappar runt på tv:n, helt onödigt. Ska gå och borsta gaddarna nu och sen hoppa ner i sängen brevid erik.
I morgon ska ska SKA jag göra det här. Tror självklart inte att jag kommer göra allt, men det återstår ju att se.

* Skura golvet!
* Damma överallt
* Städa toaletten samt duschen
* Boka tvätt-tid
* Rensa i garderoberna och gå ner med det jag inte ska ha till källaren.
* Ut & gå!!!!
* VA GLAD.

Nå, va tror ni? Kommer jag göra allt detta? Tror jag inte, jag gör aldrig det jag bestämmer att jag ska göra. Blir så trött på mig själv.. Så bara för det SKA jag göra det jag skrev ovan. Va fan, 7 saker ska jag väl kunna åstakomma under en hel fucking dag? Jawhol.

Nä, sängen nu. Min kudde ska bli go att borra ner huvudet i, och duntäcket ska bli skönt att dra över huvudet.

Sätta igång att leva eller sätta igång att dö....?


Kommentarer
Postat av: linda

håller tummarna för dig då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback