Tapper soldat

Ett regn kommer från mina ögon. Ett regn av tårar. Jobbiga deprimerande jävla tårar.
Kan det bara inte bli den 29onde snart!! Dagen då jag skall få prata med en psykolog. Jag står inte ut mer. Jag orkar inte mer. Jag ger upp snart. Man kan inte må såhär dåligt, man kan bara inte det. Hjärtat dunkar så hårt så jag tror det spricker snart. Huvudet dånar av alla tankar.. Jag vill sova i 100 år. Jag känner mig död, som om jag bara går runt bland alla levande och bara är. Levande död? Är de det jag är? Vissa stunder är jag ok. Då gråter jag inte iaf, och då kan jag le lite grann. En kort stund. Sen är jag där igen, då allt bara faller. Vill lägga mig ner på golvet och skrika allt jag kan, tills min röst inte klarar mer. Jag pallar inte med denna äckliga jobbiga människan som kallas Jag.
Jag orkar inte mer. Jag ger upp snart.
Mitt hopp bara krymper och krymper.

Min blogg är min blogg. Jag är jag. Detta är mina känslor och tankar. I Min blogg, skriver jag vad jag vill.
Ni som inte tycker detta är passande i en blogg, läs en annan.

L

Kommentarer
Postat av: bea

Kära du, du behöver inte tacka ! Det var roligt att se dig igår, din jävla vackra människa!:P & din mamma, jag kände inte igen hon först. MEn guu va fin hon va i håret o allt!

Postat av: Isabella

Jag älskar dig!<3

2008-10-22 @ 11:51:44
URL: http://isabellastelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback