Fredag

Molly är världens snällaste och goaste ett-åring! Har gått hur bra som helst att ha henne här.  Vi digga allt från im yours till kapten röd igår. Hon älskar verkligen musik. Och tellitubies.
Hon vakna i morse vid 6, då fick hon välling, sen låg hon och sov med huvudet på eriks mage så han försov sig. Haha dom va så söta! Sen sov jag och molly till 9, och nu sitter hon i mitt knä med sitt huvud på min axel, gosgumman.


Idag hoppas jag att det blir en trevlig kväll, vad jag än ska hitta på, jag anar ugglor i mossen men hoppas på en rolig afton trots detta. Det blir väl bra om man tror det. Eller?
Jag har en sådan glad känsla i magen idag! Hösten får mig att känna mig inspirerad, glad och deppig och uttråkad om vart annat. Idag är en sån där dag när man vill sitta på en busshåltsplats en hel dag i en stor stickad halsduck, mössa vantar och hela köret och bara kolla på alla människor, bara va. Bara finns där någonstans..

Nåväl, nu kommer snart Min moster och hämtar molly, snyft snyft. Haha, hon får komma snart igen.
Ska pussa lite på henne nu!

later

Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt med en så snäll liten tjejja! :D .. Hmm, jadu. Kanske det? Har ni någon stor? men hur ska ni få tillbaka den då? Jag kommer ju inte hem förrän 29:e? :O Är det hjul på? :) Jag kan köpa en ny också, men det vore skönt att låna med, hihi! PUSS!

Postat av: Jossan

Tack för erbjudandet! men jag har köpt en ny nu =) kostade bara 500 på karlssons:P Puss!

2008-10-11 @ 18:50:26
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback