Rubrik

Förstår du inte när jag säger att jag mår dåligt? När jag berättar precis allt som får mig att må dåligt. Endå stressar du upp mig. Endå gör du tvärt emot. Det får råttorna i magen att börja klösa mer o mer.
Endå ställer du kraven som du inte ens vet att du ställer, endå gnager du som en råtta på mig. Gnager i varje liten bit av mig. Snart finns inget av mig kvar. Snart stupar jag.
Jag är befläckad av deprisionen. Paniken klöser...
Jag klarar inte krav. Jag gör inte det.
Du säger det på fel sätt. Just precis nu.
Hur ska jag få dig att förstå? Hur ska jag få någon att förstå?
Förstår någon mig? Kommer någon någonsin förstå?
Jag känner mig ensam mitt bland alla människor.
Jag känner mig som en skugga.


Kommentarer
Postat av: Linnda

Du är bäst i hela världen mamma! Tur jag har dig <3 ÄLSKAR DIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback