Putte!!

PUH. Jag e kokhett. Putte tog min mössa nu efter vi vart ute och gått mellan tänderna och sprang iväg med. Han vägra släppa den, så jag fick springa efter honom hur länge som helst, och han trodde självklart jag lekte med honom. Mössan e i trygga händer nu iaf. Ha.
Denna fina kväll har mest bestått av att sitta i soffan bland tusen tända doftljus och kikat på tv och film. Grannens tjej kom in med nybakta bullar och muffins förut också, snällt va?
I morgon är det fredag, och sen lördag. Tänk om alla dagar va lördagar utom fredagar, det hade vart fint det.
Min fina vän emelie kommer hit i morgon. Nu är det blod på tvn, måste se. Det verkar spännande.


Sov gott alla ni.
Ajö!


En bild på en fet arm! Typ det första man ser. Meeen vad gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback