Our time is short

Verkligeheten måste ta tag i mig snart. Jag går runt och drar ut på all tid som går. Det fungerar inte.

Ny vecka. Helgen går fort, brukar bli så när man har roligt och fina människor runt omkring sig.
Igår slappa jag och emelie & erik i stortsett hela dagen. Men vi 7 tiden ungefär tog jag och emelie putte i koppel och gick forshall med Tommy & Mattias. Så skönt att vara ute och gå och bara tjöta av sig lite.
Och nu kan väl ni gissa vad jag gör? Jo, jag lyssnar på Jason Mraz- I'm yours Sjukt ovanligt va? Jag kan lyssna på denna underbara låten i timmar utan att lessna. För sanningen är, riktigt bra låtar tröttnar man Aldrig på.
. . .

Skall strax traska bort till mamma när hon jobbar och käka lite. Senare skall jag testa det nya solariet här i grästorp. Tommy sa igår att det bara kostar 1 kr i minuten månaden ut, bra va? Kanske hinner bli lite brun innan månden e slut då. Nu e jag blek som jag vet inte vad. Varför känner man sig så mycket fräschare när man e brun? I dont know, men det är väl bara så. Idag mår jag konstigt, inte ledsen, inte glad. Bara trött och dimmig. Precis som vädret ute ser ut. Nu ska jag försöka dra på munnen och le lite. Kan ju iaf försöka lura folk som möter mig att jag e glad. Men lura mig själv, det kan jag inte.

Stay alive/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback