No words can say how much i love you



Vi möts i smärta och i skratten. Jag talar ett språk endast min vän fröstår och mina läppar förmår ord som är en sång
som endast min vän kan. Min vän vrider bort taggtråden jag virat in mig själv i.
Vi går hand i hand i mörkret. Vi strålar starkare än stjärnorna.
Vart vi än går vänder sig folk efter oss.
Vi är vackra.
Vi är vackra på det finaste som finns.
En oändlig och kärleksfull vänskap.
Oavsett var vi är så är vi Alltid tillsammans.
Jätte alltid.

She shines in a world full of ugliness, she matters when everything is meaningless.

Kommentarer
Postat av: lov lov love U

lov lov lov love :D filmen ; )

Jag älskar dig. DU & JAG !

ALLTID !!

2008-10-22 @ 23:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback