bag in box, it´s a bag in da booooox

hejsan, sitter hemma hos min linnda..
dricker några öl med tommy, Adele, bella, lisa, och pg.
men bellaoch lisa är ute och går för  tillfället med två hundar!!

min bästa vän linnda.
hon är min bästa vän, har men en vän som linnda har man allt, faktiskt!
Jag känner att jag hittat min vän i livet. det är inte alla som gör det!
men jag har  gjort det.
och är VÄLDIGT tacksam för det.
finns inget du inte vet om mig, finns inget jag inte skulle kunna berätta för dig!
låter det inte underbart??
iaf, det är det!! stackars er som inte har :)


"jag känner mig som en 70-tals pundare som ska på afterski" yeeeeeeeeey


I am  gonna tell you a funny thing right now... here we goooo

idag, innan min träning. såå var det en kille som kom fram och sa
"heej, du är så himla vacker"
jag: tack så mycket.. ( trode det var en trevlig kille som ville ge komplimang)
Han: vart jobbar du?
Jag: hurså?*
han: men vart jobbar du?
jag: ski i det du, vad vill du jag har brottom.
han:jo men dte är ju så här, jag är gammal och kåt, och undrar va du skulle kunna kos.....
han skulle säga kosta men där avbröt jag honom.
och sa. : ne men nu räcker det fan, jäcla idiot hejdå.

så alltså var det en gubbe som ville köpa mig, som hora. en äcklig tjcok gubbe.....

tänk er i sitvationen..      ojjjjjjjjjjjjeeeeeee.

linnda ville jag sulle skriva ett inlägg så .., .............enjoy ;) häner inte allt för ofta...

Men vet ni, ha en fin kväll så syns vi ;)

Whit looove från em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback