Vilken dag är det?

Dom senaste dagarna har varit ganska ok. Därför jag inte skrivit någon blogg. När jag inte mår piss har jag inget att skriva. Huvudet är tomt på ord och tankar när man mår ok. Man bara är, inte glad, inte ledsen. Något jävla mellan läge.
Iaf, igår for jag till underbara göteborg. Med två av de bästa männen i mitt liv, pappa och erik.
Jag och erik köpte en ny bil av en kille som hade sperma på täcket och vars lägenhet lukta sjukhus och ensamt.
 Bilen va fin, så nu slipper vi skutta fram i våran andra lilla vita skithöga. Tur pappa var med så vi lyckades pruta lite.
Nu ser jag ett vackert ansikte på TV. Gissa vilket, och vilken låt?
Jason Mraz - im yours

Dagen kan la inte börja bättre.


Kommentarer
Postat av: Lisa

snyggjävel

2008-11-06 @ 14:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback