Tisdag

Dumma jag.
Gick och la mig utan heelt andledning vid halv 3 i natt. Jag satt bokstavligen bara och kolla på datan och klicka mig in på sida efter sida... Så ställer jag kl på 09:40, går upp en stund. Kan inte hålla mig vaken så vilar (SOVER) en stund. Vakna kl 12:35!!!! Bra gjort linnda. Nu är jag mega seg och í ögonen känns det som jag har grus. Så trötta är dom.
Jag får skylla mig själv.

Besöket hos våran gamla lärare Sara igår var bra som väntat. Vi fika, drack kaffe, tjöta massa skit och busa med hennes underbart söta ungar! Vi va där i drygt 3 timmar. Längtar tills nästa gång vi ses. Sara är bäst.

Jaha, jag och erik bestämmde oss för igår kväll att ta en promenad runt skubbet. Hur härligt som helst att gå i kylan, så jag, erik och putte gick en slinga där på spåret. Och vad tror ni inte händer när vi gått halva? JAHA då släcks det jävla ljuset. Mycket passande. Jag är världens mest mesigaste människa i mörker. Precis innan det slockna sa jag till erik:
Tänk om ljuset slocknar???
Jag skrek "NEEEEEEEJJJÄÄÄÄÄÄÄÄ" och jag drog tag i eriks arm så hårt så jag fick ont i handen. Det var kolsvart! Jag var livrädd. Men de var en skön promenad...

Stötte på Lisa & Martina på vägen hem också. Var skönt att se och krama om Martina men jag såg verkligen sorgen i hennes ögon. Det gjorde ont i mig.

Jag och mamma skall till trollhättan om en liten stund. Så dags att jag tar på mig.



Christian.
Jag älskar dig min underbara bror.
Försvinn aldrig ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback