Tisdag.

22 minuter har ju suttit här innan jag fick ner ett enda ord skrivit. Jag kan inte vila från min egen hjärna, men tankar vill inte bli till ord längre. Bad bad..

I morse vid 10 kom erik hem helt oväntat. Han hade köpt frukost, fyllda baugetter och en cola till sig och pucko till mig. Så satte han på Jason Mraz - im yours. Du e bäst. Sånna små saker får mig verkligen glad.

Annars är la allt som vanligt med mig. Allt går upp och ner hela tiden och vardagen är det samma.
Har ingen ork att hitta på något roligt heller. Orkar inte tärffa någon nästan.
På torsdag ska jag till min bästa emelie och sova där. Va längesen vi sågs och jag saknar henne. Alltid.
Den människan kan få mig glad när som. Fast jag kan ligga och skrika och tråarna kan spruta så kan vi endå skratta. Jag vet inte varför men jag älskar henne för det.
Hon är verkligen min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback