Måndag

God morgon, god middag....?

Jag är så jäkla trött. Kunde inte sova i natt och va vaken ända till kl 7 när erik åkte till jobbet. Låg vaken en timma till ungefär sen sov jag tills nu. Men känns inte som jag sovit något alls. Jag e mega trött! Och helt seg i kroppen. Jag som ska städa idag. Åh.
Igår åkte jag och mamma och käka middag hos Mormor. Min moster + hennes familj va där. Jag har verkligen världens bästa släkt. Åt tills vi sprack sen tog jag och mamma hennes lilla bil utan värme i och skutta hemmåt. Jag frös så jag höll på o dö. Och när vi närma oss trollhättan så börjar det lukta brännt om bilen och olika lampor tänds och det stiger upp mot 100 på den där mätaren. Kanon! Så bilen stoppa pangpoff mitt Kronogården. Underbart.
Men men, vi gick till ngn mamma kännde eller typ nått sånt och vänta på Erik som fick hämta oss..

Nu ligger jag i sängen och e så trött så jag funderar på att sova en liten stund till. Men känns som det inte kommer hjälpa. Aja, världens tråkigaste inlägg idag.

Nu är mina ögon stängda, dom vill nog sova liiite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback