LÖRDAG

Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar.
Idealen bara ekar. Kraven finns där vart man än vänder.
Vägen till lycka kommer alltid vara sicksack.

God afton.
Tända ljus och en limegrogg sitter jag här i vardagsrummet med och zappar på tvn med avstängt ljud och lyssnar på musik. Såhär kul har jag det. Jag är så grymt sugen på att gå uuuut ! Men när jag väl är det så dammar  det i plåndboken så har man inget annat val än att va hemma. Suck..
Ja men nu skall jag lyssna på Jason Mraz - Im yours, förvånade? Nä, trodde la inte det.

Ha en bra Lördags kväll. Alla som är ute på krogen idag hoppas jag har jätte tråkigt och spyr!

Puss L




Kommentarer
Postat av: Lisa

snyggfan

2008-11-23 @ 12:51:36
Postat av: Lisa

snyggfan

2008-11-23 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback