Jag blir så trött på er som tror livet är en dans...

...Men någon dag när solen skiner ska jag krossa era värderande miner.
Jag ska stå på mina egna ben!
Hela världen ska bli min scen..

För jag minns så väl när du frågade mig "Vad det är för något som trycker ner dig?"
Och jag minns så väl att jag svarade dig att:  "Det finns något som är svart i mig"
Det där svaret måste fyllas ut med svaren på varför varför..
Det svarta jag måste hitta
Och rädslan jag måste hitta
Och vi måste fatta fatta att Livet inte levs utav oss...
Kan nån hjälpa mig upp från livets botten?
Kan nån hjälpa mig upp?
svårt att ta kritik, ingen som ser kontrollerad panik.
Men ändå beredd på att allt säkert kan hända.


Jag färgar håret. Om jag inte hade vart för mesig hade det blitt rött.
Men det blir blondt, som vanligt. Jag e ganska vanlig.
En vanlig ovanlig människa.
Låter det rimligt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar vara rätt freak faktiskt

2008-11-11 @ 19:45:20
Postat av: josefin johansson

Hoppas du mår bättre snart och kom ihåg att livet ordnar sig alltid med tiden! Sluta aldrig kämpa. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback