Days

God kväll, Eftermiddag? Nåväl.
Ett par dagar sen jag bloggade, igen. Men en del dagar har mitt huvud verkligen stått stilla och vissa dagar har jag inte mått bra alls. Och jag orkar inte ha tusen deppinlägg på raken. Det ser så fult ut. Så grått och trist.
I torsdags tog jag, mamma och min emelie bilen till trollhätta. Kika runt lite och hade det mysigt. Som vanligt..
Jag skulle med Emelie på hennes dans träning så mamma körde oss till Magnusåbergs gymnasiet där jag och emelie gick in och hälsa på Isabella och Lisa. Bella följde även med och kika på Emelies dans.
Jag sov hos emelie i två nätter och vi har haft kul, som alltid. Legat i sängen med datorn i knät nästan hela helgen, gu så skönt. Fast vi blev sjukt sega och trötta men vad gör det. Emelie är bäst. Och det kommer hon alltid vara.

I Morgon är det Måndag igen.. Då skall jag och Emelie åka och hälsa på våran Lärare vi hade i gymnasiet. Sara, världens bästa lärare var hon. Skall bli mysigt.
Sådär. Då har jag skrivit vad som hänt lite så ni vet.
Jag hatar med stort H att skriva sånna här inlägg. Vad man gjort o blablabla. Speciellt såhär.
Låter så mesigt. Men jag är ganska mesig så vad gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback