Åh

" Godnatt min vän, även om du har en förjävla jobbig tid i ditt liv just nu så ska du veta att du ger mig så mycket glädje och skratt, det trots att vi inte pratat på msn så mycket senaste. Bara en sekunds tanke på dig gör så att jag börjar små fnissa, som om jag vore kär, det pirrar lixom, jag blir glad och längtar efter dig. Det här är ingen kärleksförklaring, utan några ord om hur mycket du ger min vardag fast du kanske inte är medveten om det. Fast om man kunde vara vänskapligt kär så vore jag det i dig. Ett stort lass med dåliga skämt, illa lukktande kroppsgaser och en å annan töntig film skickar jag med hjälp av min hjärnkraft nu så du klarar dig tills vi ses igen! Puss"


Detta underbart fina värmande SMS fick jag utav en vän nu. Karolina.
Tänk vad såna fina ord kan vända på mig helt totalt. Från mega-deppig till kanon glad och lycklig.
Lycklig för att du vill vara min vän, för att du älskar mig fast jag är rätt knäpp och jobbig ibland.
Lycklig för att du finns i mitt liv. Sånna här fina vänner ska man ha kvar för alltid.
Och det ska jag.
Jag älskar dig! Och tack för du är så grymt underbar och gör mig så fantaskiskt glad.


<3

Kommentarer
Postat av: karolina

och den snyggaste bilden linnda någonsin kunde hitta valde hon sååå klart att lägga upp på mig!! Jag är glad att jag gör dig glad! haha sitter o tänker på när vi skrev på msn att jag behövde en fet kuk, typ ******* och ditt vinglas vinglade på bordet för att det var en snorbuse där, haha åååååh, jag bara njuter av att få vara din vän och ta del av din knäppa men sjukt underbara personlighet! Tonvis med kärlek!

2008-11-17 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback