Torsdag

Helg i morgon! Gu vad skönt, fast älskling ska till liseberg med jobbe i morgon och är inte hemma försen  på kvällen. Lördag ska jag förmodligen va lite barnvakt och söndag blir det konfirmation!
Nu vet ni. ;)

Blev ingen bella igår. Hon hade nästan svimmat igår så hon åkte hem från skolan, stackarn. Men mötte upp lisa ist och vi käka på Toscana. Gick ut med Loby en sväng sen drog vi hem till henne en snabbis, och sedan tillbaka till mig. Tjöta och kika på tv.
Idag är det torsdag och jag har verkligen jätte tråkigt och är rastlöööös!
När baby kommer hem ska vi åka dirr till sjuntorp!
Jag är hungerig. Får se om det finns något gott i köket.


image33
Min vackra vän Frida. Älskar denna bilden på dig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Naaaaw, Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback