Torsdag

God morgon sötnosar.
Sitter här helt nyvaken, typ. Gick väl upp för en kvart sen! Sovit kanon gott i natt faktiskt. Igår när jag såg all snygga tjejer på pussycatdolls så fick jag nog. Jag har försökt och försökt och förskt att gå ner i vikt, funkar typ en vecka sen pallar jag inte mer typ. Jag ger upp. Så nu har jag bestämmt mig för att testa en annan medtod, en snabb metod. Jag har beställt Allevo Kick:
image44
Snabb viktnedgång. Ska dricka tre st per dag. Dyrt men det är det fasiken värt. Och nu behöver ni inte säga att:
 "Du kommer gå upp alla kilon igen när du slutat med det här"..
För nej, det kommer jag absolut inte göra. När jag slutat med detta så kommer jag ju inte kunna äta lika stora potioner och inte vara lika sugen eftersom jag bara har druckit i 2 veckor. Magsäcken kommer ju krymma, och efter dessa 2 veckor ska jag äta helsorikt och nyttig mat. Min älsklnigs emelie blev med sugen när jag berätta om det här så hon hyar beställ hon också. Så nu ska vi peppa varandra. Hon tog smaken hallon/banan, och jag tog choklad smak, vet att det är en smak jag inte tröttnar på! Man får ju inte äta något annat än detta på 2 veckor.. Puh! Nu ger jag järnet, detta är min sista chans känns det som.
What to say, what to say.. Vi får se helt enkelt hur det kommer va efter dessa 2 veckor! Och om jag ens klarar det. Gunk.... Ni får peppa mig, allihopa!
Det värsta är ju att jag inte får dricka öl på 2 veckor, haha. Är väl bra det med antar jag!
Ne nu jävlar ska jag börja gå ner i vikt och bli snygg och smalare!
Beställde det igår så det kommer antingen i morgon, måndag eller tisdag. Jag hoppas på i morgon, så klart.

Ska äta lite frukost nu!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh nu blev man ju lite sugen själv, haha. Hur mycket kostade det?
Lycka till!!

Postat av: Frida ..

Nån i min klass drack de , och de va bra. så lycka till :) annars kan du gå in på slimshopping.se med. as bra grejer , de va där jag tappade mina 12 kilo :P

2008-05-22 @ 18:10:26
URL: http://piify.blogg.se
Postat av: Emely wallander

Jag vet att du klarar det om du vill gumsan, strunta i vad andra tycker och tänker. Det är din kropp och ditt liv, men du är fin som du är :) Gör vad du vill, bara du trivs med dig själv !! Pusss&kraam / Emsan

2008-05-23 @ 03:44:49
URL: http://chicadulce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback