Torsdag eftermiddag.

Hej!
I morse va det liiite lättare att dricka allevo. Och var inte lika hungerig idag! Men på förmiddagen och eftermiddan var det ett rent helvete rent ut sagt. Jag mådde så dåligt, drack massvis med vatten så det blev bättre till slut!
Idag har jag och mamma gått lite här och var, hon har köpt köksbord och jag en soffa!!!!!
En fluffif skinnskoffa, ljus brun! Passar perfekt här till våran bruna fondvägg. Våran lägenhet kommer nog bli mysig när allt är klart. Och mammas med, skit fräsch är den redan nu! Satt och sola lite hos mamma förut, men fan avd varmt det är elle, man dör ju! Ska inte klaga, verkligen inte! Men vaaaaaaaarmt! Svettisvett.

Nu är jag hemma och har tagit upp tvätten precis, eller för en stund sen. Dragit av mig alla kläder och öppnat dörren till vårt lilla sovrumm så det blir tvärdrag, gött med luft. Tänkte ta en duscha nu sen ringa lisa och se om vi ska hitta på något!

Jag älskar att leva!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lindy du är bäst på blogg :)

ses snart gullesnopp.

2008-05-29 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback