Tjockis

Mm.. En riktig tjockis är jag verkligen! Men efter jag vart och köpt mina jäkla synålar tog jag mig en liten promenad på 20 minuter bara. Men är ju som sagt sjuk, spydde när jag kom in igen så va kanske inte så bra att ta den där promenaden. Men skönt va det, fast huvudet dunka och halsen gjorde fruktansvärt ont. Skönt att bara gå där i solen och inte tänka på ett dugg. Bara gå.. Det är underbart att gå, men fruktansvärt trist att gå själv! Visst?
Gud alltså, jag längtar så galet tills vi får barn. Blir väl om ett par år (nått år) hoppas jag!! Älskling vill ju så gärna flytta tillbaka till östergötland så småning om, jag vill med flytta dit! Ibland! Men blir väl att vi flyttar dit om ett par år. Får se vart vi är i livet då!
Nu ska jag laga mat. Vegitariska vårrullar och glasnudlar blir det idag!
image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback