Tisdag.

Min lassange igår blev jätte god! mums.. jag och älskling och hundarna gick en promenad på en timma igår, sen mös vi framför tv:N med lite godisa glass och varma hallon. Innan vi gick och la oss tog vi en till promenix på 25 min, skönt att få frisk luft innan man somnar..
Idag mår jag inte bra, kände redan igår att halsen börja svida lite. Så nu har jag spänningshuvudvärk och halsont, inte det minsta kul!
Nu tänkte jag äta lite frukost som jag inte fått i mig ännu. Blir en macka med kalkonbröst och lite vindruvor och hallon jucie.
Dagen idag blir till att först nu käka lite frukost, slänga mig vid tv:n ngn timma, ut på promenad eller cykla. Beror på hur halsen och huvudet är, kanske inte blir något utav det. Och kl 17-22 har vi tvätt tid. Älskling jobbar till kl 8 ikväll! Fruktansvärt tråkigt..

Nu blir de frukost, magen kurrrar.

image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback