Tisdag!

God morgon alla underbara.
Tisdag idag, och idag börjar jag med mitt allevo. Hämtade ut det på posten igår!
Kan ju berätta lite om vad jag hittade på igår? På förmiddagen hände typ, ingenting. Men vid halv tre ungefär kommer bella hit. Så jag duschar lite och fixar i ordning mig, sen går vi till ICA och möter upp hennes mor och två små syskon så åker vi hem till henne! Älskar att vara i hennes hus på landet. Det är så sjukt mysigt, trivs verkligen där.
Åkte tillbaka in till grästorp igen runt halv 8. Då kom lisa direkt och mötte upp oss så vänta vi tills bellas buss till trollhättan gick sen gick vi hem till mig. Tjöta, skratta, kolla på tv osv.
Bra dag!

Just nu för tillfället sitter jag här skapligt nyvaken.
Funderar på att ta en iskall dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback