Söndag

Hoho! Förlåååt! Har blivit lite lite bloggning i helgen, inget alls med andra ord! Tråkigt, men jag har inte haft tid eller ork att sitta här! Har vart en toppen helg. En hel helg med Lisa & Emelie kan inte bli så mycket bättre. En sliten linnda sitter här och skriver efter två dagars festande. Känns i kroppen, fy.
Jag uppdaterar senare ikväll så skriver jag om helgens bravader. För nu ska jag duscha min sega kropp och mitt troll liknande hår, sen ska vi åka till mamma och käka lite god mat. Det är ju mors dag idag, det har ni väl inte glömt?

Hörs ikväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Glenn som inte är rädd för regn.

Grym helg keep it up !

2008-05-25 @ 12:18:17
Postat av: Anonym

jag kan ha en överraskning till dig

2008-05-25 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback