Mat mat mat..

. .  Mat!! Är allt som finns i mitt huvud just nu. Kan säga att detta är något av det kämpigaste jag gjort i mitt liv. Är så fruktansvärt hungerig och helt slö i kroppen och humöret börjar sjunka känner jag! Men jag ska försöka behärska mig. Kommer ju ta ett par dagar innan magen vänjer sig vid att få i sig såhär lite. Och det är det fan värt. 2 veckor av mitt liv är ju ingenting, om jag kan gå ner massor i vikt. Oh nej!

Igår då. Lisa åkte ju med till edet! Sen stanna vi på siba en snabbis för mamma skulle handla lite saker. Jag fick pengar av mor att köpa en klänning men jag hade inte orken att leta. Sen drog vi hem. Lisa gick hem och åt, och jag gick upp och tog en allevo. Sen ringde lisa efter några minuter så gick jag bort till henne igen. Sen traska vi oss hemåt till mig igen, och gick ut på baksidan och satte oss i solen med erik och två av grannarna som spela poker. Satt där ända tills kl 10 typ, då vare kallt! Låg och prata lite om mat med erik innan vi somna, haha! Och nu har jag precis gått upp, skit sent idag men kroppen är ju inte som den ska! Har tagit en allevo nyss och sitter nu och dricker vatten och tänker på mat. Åh grrrrrh.
Ne nu ska jag ta en dusch!!
Idag ska jag hjälpa mamma greja i hennes nya lägenhet, sen flytta ikväll! Kommer bli kul.. Att ha något att göra ist för att sitta och tänka på mat hela tiden, det är bra! Lisa kommer och hjälper till sen när hon kommer från skolan, sen kommer bella också en sväng! Mina bästa.

Jag kommer klara detta! Jag måste klara detta!!!
Ni måste peppa mig!
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback