Måndag

God morgon.
Blev tyvärr ingen uppdatering igår! Hade inte tid, faktiskt.
Drar helgen direkt då.

Fredag: Vaknade glad som tusan. Sen vid 3 kom lisa hit, jag fixa mig lite och sådär. Och vid 5 typ så kom älskling och emelie, vi drog till trollhättan och kika lite. Väl hemma sen gick vi ut på baksidan och satte oss med grannarna plus lite mer folk. Frida & maria kom också, satt där, va uppe hos grannen osv. Bra kväll! Både lisa och emelie sov över här.

Lördag: Vaknade upp som packade sillar i sängen. Både jag, älskling, lisa och emelie sov där. Låg och myste hela dagen i sängen. Brosan va här också. Låg och tjöta, kolla på en halv film och hade det mys. Lite senare snygga vi till oss och köpte cider, Så var vi påt igen. Satt här en stund sen gick vi till en fest en snabbis. Va lite här och där den kvällen. Bra kväll det med.

Söndag: Vakna upp brevid älskling och lisa. Tjöta lite sen drog lisa hem och jag älskling och erik åkte till mamma. Jag laga mat till allihopa! Gjorde kyckling i ugn med ädelost, grädde och bacon. Band spaghetti till, och broccoli. Mums! Kom hem och lisa kom hit direkt, jag sminka mig lite sen gick vi bort till bion. Där grannen jobbar så jag erik lisa och 3 grannar hade hela biosalongen för oss själva. Såg en kanon bra film!!

Sådär då. Det va lite om helgen. Just nu sitter jag här och känner mig helt förstörd.. Känns verkligen att man festat två dagar i helgen. Nu skall jag vakna till!

Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback