Måndag, igen.

Förlåt för dålig uppdatering i helgen. Men jag har vart ute mesta dels av tiden, som jag tror ni med har vart.
Fredagen va jätte mysig och rolig. Och i Lördags så va jag och älskling ute och sola ett bra tag, sen gick vi upp och duscha och fixa oss lite. Lisa kom till oss vid halv 5 typ så gick vi till ICA och köpte lite saker inför kvällen. Gick bak direkt och satte oss i den underbart sköna värmande solen. Tjöta och drack lite bärs. Starta grillen någon timma senare. Vi grilla fläskfile, och till det hade vi fetaostsallad, pommes och grekisdressing. Vadå gott?
Lite senare kom ett par grannar ner och vi satt och tjöta och drack, drog upp till en annan granne när det börja bli för kallt där nere och tjöta. Senare gick vi bort till kvaterskrogen och Lisa drog hem.
Kanon kväll! Jag älskar verkligen när man har något att göra varje dag på helgen. Och jag älskar att bo i grästorp!
Kan ju inte bli sämre än att vi har sjukt bra och trevliga grannar med! Allt känns perfekt.
Kan ju säga lite försiktigt att jag.... Eller nej jag sparar er det! Men händer detta så kommer jag bli så grymt lycklig.
Ska berätta, snart! (jag är inte med barn om ni tror det!!)

Nu tänkte jag gå ut med vovven och sen duscha och fixa käk.
Idag ska jag vara med bella medans lisa färgar håret hos frissan, och sen ska jag nog umgås med lisa lite.
Ha en fin fortsatt dag nu, fast solen inte skiner!
Piss är det, men man kan väl inte alltid få som man vill?

Kommentarer
Postat av: emelie

vah nu då d; hund har ni, inte med barn. ett giftermål eller husköp ? hehe ;)

2008-05-12 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback