Kurrikurrr

Kom hem ganska nyss, vart nere och kastat in en tvätt också, eller två. Hungerig är jag!
Jag missade sanningens ögonblick idag!!! Tusan, favvoprogramet. Men tur att man kan kolla på kanal5s hemsida!
Happ.. Ska gå brevid i morgon då! Som personlig assistent. Hoppas hoppas verkligen att det går bra. Är skit nervös... gunk

Ne nu ska jag ta något att käka nu, sen ska jag duscha och sen sova så jag orkar upp i morgon.. Åh gud av nervös jag e, kommer inte kunna sova i natt! Önska mig lycka till ;)
Jag skriver när jag kommer vem vid halv 5 och säger hur det gick, förmodligen bra. haha! åh... nnneeeerrvöös.

Herregud herregud. Varför är jag så nervös?
God natt och hejdå och puss och kram!


Kommentarer
Postat av: emelie

det kommer gå så bra gumman ;)
det vet jag, lycka till min bäste vän

2008-05-15 @ 23:04:06
Postat av: Frida ..

Löcka te :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback