Jag e så lycklig

Sådär då då var jag klar med städningen! Dammsugit och skurat över allt, skurat duschen, toan och handfatet. Nu är det rent och fint!
Lisa och bella va nyss här en stund och tjöta lite! Mysigt. Väntar på att älskling ska komma hem fårn jobbet nu hihi.
Fredag i morron! Åker till trollhättan som sagt med älskling, lisa och emelie. Kika runt lite! Sen åker lisa med mig hem och så ska vi dricka lite öl och sådär!

Bea skrev till mig på msn förut, fan vad några ord kan göra så hela hjärtat värmer:

b e e e a säger:

linnda, du skriver så sött i din blogg, de roligt & läsa faktiskt . & den dära bantningsgrejjen gör du ju som du vill med , hoppas den är viktig för dig iallafall! men får jag säga vad jag tycker så tycker jag faktiskt du är minst lika fin som dom däri pussycatdolls om inte finare bara så duu vet !

Tack sötnos, det värmer verkligen och jag blev jätte glad!


Nu skall jag sniffa runt i lägenheten, lukar så rent!
Sanningens ögonblick om en timma dååå!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

va fin din blogg är :) har du fixat den själv?

Postat av: Emely Wallander

Ja Linnda du är fin du !!! Det måste jag hålla med om :) Pusssssss (L)
// Emely

2008-05-23 @ 03:40:27
URL: http://chicadulce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback