Hemma!

Nu är jag hemma igen efter 5 härliga dagar i skänninge.
Onsdagen var det valborg och fest, va väl inte så överdrivet kul men det funka det med.
Torsdagen åkte jag erik hans syster och mor och hälsa på hans mormor, fika med henne lite, sen drog vi oss till city gross och handla lite. på kvällen kolla jag och babe på film med hans syster och hennes boy, myspys.
Fredagen kom och vi åkte till krille jossan & majken! kika film, snacka, busa med majken och käka gott! hyrde två filmer, men båda va skit så vi kolla på en gammal beck film ist! mysig kväll. somna direkt när vi kom hem.
lördagen vakna jag rätt sent, halv elva. jag och älskling fixa oss lite sen åkte vi till krille jossan och majken! satt och tjöta lite sen gick jag jossan majekn och erik ut på en skön promenad på 1 timma och 45 min typ. kika på nybyggda hus och tjöta skit! va gaaanska svettig när vi kom hem till de igen. drog på en film och kika på! sen vid 6 åkte jag och älskling hem, bytte kläder och sen åkte vi till norrköping med massa folk och kolla på streetrace, va absolut inte ett dugg kul, bara kallt! brrhh.. drog en donken med macke, malin, jessica, oscar, david och sanna innan jag och älskling åkte hem och sov! söndagen gick vi upp skapligt, packa och käka sen drog vi oss hemmåt!
hade en jätte mysig och rolig lång-helg i skänninge, som alltid!
när vi kom hem så körde vi min mor direkt, sen åkte jag och min älskling och handla lite mat!
packa upp maten nä'r vi kom hem, och jag diska och skura toaletterna sen fixa vi fram käket framför tv:n, rostbiff, potatissallad, paprika, sallad, god sås och baugett! mums. mös och åt framför tvn!
sen mös vi lite innan vi somna, sjukt mysig kväll med min bästa!
Vill leva hela livet med dig! Gud va kär jag är i dig...

MÅNDAG idag, ska äta lite frukost snart. Sen ska jag ut på en promenad med hundarna, sen ut igen fast själv med mp3n. Gå en lång runda, bara rensa tankarna!

Nu blev det en lång blogg, som brukar va tråkig att läsa.
men allt är inte roligt jämt.

frukost nu!
image2

Kommentarer
Postat av: anja rekic

jätte kul och läsa vad ni har gjort. synd att vi aldrig sågs mer än de där lilla :(

2008-05-05 @ 16:41:59
Postat av: Jossan

Du är söt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback