God morgon

Vaknade för en liten stund sen. Visst undrar ni hur det gick igår?
Det gick helt sjukt bra, va jätte jätte roligt att jobba igår. Va typ as glad när jag gick därifrån.. Slutade lite tidigare så
på vägen hem stöter jag på erik. Men det va tydligen inte så bra, för han trodde ju jag skulle sluta nio.
Så han var påväg och hämta mat till oss och skulle hem och tända ljus och så hade han städat och gjort det mysigt.
Söööööötaste lille pusse. Men vi tände ljus och sånt mys endå när vi kom hem tillsamans.Mysigaste kvällen! Älskar verkligen erik sått sjukt mycket.
Hela dagen var kanon igår. Allting känns bara så bra JUST nu.

oj.. glömde att jag skrev blogg, började tjugo över tio och nu är klockan visst 11:10. Har vart ute med loby lite höhö.
Nu ska jag käka! Sen ska jag ner och tvätta massa tvätt. Har tvätttid 12-22 ikväll. Boka två st tider, vet inte varför för så jävla mycket har vi inte att tvätta!

Later babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback