God kväll!

Hejsan alla söta.
Kom hem från mamma för en liten stund sen, har gått och små plockat lite här hemma nu! Fick ett par jätte fina gråa tråd gardinder av mamma som jag satt upp här i sovrummet!
Idag har jag vart med Lisa, som alltid. Och vi har städat i mammas nya lägenhet, sen har vi flummat runt lite här och var. Nu ikväll har vi suttit hos mamma med ett täcke och en jätte kudde mot väggen och tjötat lite och kollat när mamma packat upp lite skit! Idag var en jobbig dag för mig, matväg! Gud. Mamma och brosan satt här hemma och åt pizza förut, med sxtra ost! Jag va typ, galet sugen. Men tog inte ens en ynka liten kantbit! Det ni! Haha stackars lisa som har fått stå upp med mitt tjat om hur hungerig jag är, hur gott allting skulle smaka osv osv.. Sorry darling!
Nu ska jag sätta mig framför tvn med mitt livskärlek och bara slappna av och bara vara lycklig över att erik är min.
Sov gott sötisar. Vi hörs i morgon!

Har hört att det ska vara strålande sol i morgon, och då vet jag iaf en flicka som ska sola räva av sig!

Puss puss!!

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback