God kväll!

Hello!

Kom in precis nu. Har suttit ute på "altanen" uatnför lägenheterna här med grannarna, lisa erik och grannens lilla dotter på 3,5 år. Så sjukt söt liten flicka asså! Barn är underbara.

Äntligen fredag i morgon och äntligen helg! Ska kanske vara barnvakt en liten stund åt grannens barn, annars så ska jag städa här hemma och sådär. På kvällen så vet jag inte vad vi ska hitta på, Lisa kommer hit iaf förmodligen. Mysigt!
Jag älskar verkligen att bo i Grästorp. Tro det eller ej. Dom som inte trivs här umgås med helt fel folk eller har bara en allämnt tråkig vardag, eller hur? ; )
Mmmm. Sen vad som händer resten utav helgen vet jag inte! Skall kanske till trollhättan på lördga med Lisa och hennes mor, men vet icke ännu.
Nu ska jag sätta mig framför tv:n med min älsklinh och kolla på tv4 fakta som är den bästa kanalen typ. Grymt rolig och intressant kanal! Vi kollar alltid på den på kvällarna..

Förlåt för dålig uppdaterning idag, men jag har inte vart hemma så mycket. Blir bättre i morgon, hoppas jag!
Höhö..

Sov gott i natt! Det gjorde jag inte i natt kan jag lova, vakna helt panikslagen och svettig, drömmde att min älskade bror hade dött i en bilolycka. Fy fan i helskota vad skönt det kändes när jag vakna upp och visste att det var en dröm! Usch säger bara..

Nu ringde emelie så ska prata lite med henne nu!
Vi hörs i morgon!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback