Fredag natt

Va ju med min emelie i Trollhättan som ni alla få redan vet. Mycket mysigt.
Kom hem och pussa på erik sen gick vi ner på gräsmattan och isabella och lisa kom, satt och snacka skit! Gick till toscana lite senare och köpte med oss mat hem. Sen satt vi på baksidan och drack öl, käka, skratta och hade det underbart! Lite senare gick vi upp tillmin granne och satte oss med två andra grannar som vi inte känner, va jätte roligt att lära känna nya folk!! Men jag har så mkt sko skav nu så jag kan inte gå med skor:( Tusan så ont det gör..
Mysig och bra kväll. Nu är jag så sjukt trött och så sjukt sugen på att pussa erik så måste sooova.
I morgon när jag vaknar ska jag ta världens kallaste dusch sen gå bort till lisa och sola hela dagen. Underbart.
Söv gött, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback