Förlåt..

.. För den super dåliga uppdateringen! Men jag har verkligen inte orkat sitta här under helgen faktiskt. Men iaf, kan ju berätta lite vad jag hittat på i helgen, om ni är sugna på att höra?

Efter jobbet i fredags så kom min isabella hit! Hon hade köpt med sig lite gottigott som vi skulle ha under kvällen. Jag duscha och snygga till mig lite sen fixa vi käk! Blev en knasig blanding, men ack så gott! Hasselbackspotatis, Vitlöks och champijon köttfärs med champijon sås! Kanon gott!
Bellis sov över hos mig.. Myspys.
Lördagen va vi sega alligop, älskling och jag bella. Så vi låg/satt mest framför Tv:n och kika på olika program. Senare flöta vi och käka på pizza. Eller erik åt pizza, bella sallad, och jag salladsbulle! Jag älskar den amrikanska salladsbullen från toscana.
Bella sov över lör-sön också och det har vart jätte mysigt att ha henne här.
Igår va jag och erik på konfirmation, kul! Och åt världens godaste smörgåstårta..
Väl hemma igår va jag helt slut.. Kika lite på tv, sen skicka jag ett mess till Lisa så kom hon hit och vi slängde oss i sängen med massa kuddar och drog på filmen 1408.. Kan ju säga att jag tycker filmen var kass! Den börja jätte bra, men som vaaanligt när det är skräck så spårar det ut.

Ny vecka idag. Och jag ska jobba idag, 16-21. Hoppas det går bra..
Nu ska jag snart duscha, men först ska jag fixa nått att käka! Är fruktansvärt hungerig. Men visst är det konstigt att det aldrig finns det man är sugen på hemma? ;)
Ska nog fixa kyckling bitar och stekt curry spahetti till lunch sen.

Nu ska jag duscha!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback