Brrrrh...!

Fryser här i sovrummet. Vi har haft uppet fönstret så det blir sådär kallt när man kryper ner under täcket, grrh va mys. Så skönt att somna om man fryser lite och gosar in sig i täcket och lägger sig tätt intill en varm erik.
Iaf, dagen har vart bra. Som dom felsta dagarna nu förtiden!
Bella kom hit efter skolan ju, tjöta lite skit och greja och klippte med mitt löshår. Blev as snyggt om jag får säga't själv asså ;) Lite senare kom emelie tönten. Älskar dig.
Gick till ica och köpte lite skit, sen upp till mig igen och käka as goda mackor och kika på tv och snacka massa skit. Följde bellis till bussen vid halv 8 ungefär, sen tog jag och emelie en promenad med Loby! Kika på 13 snart 30 när vi kom hem och senare efter filmen åkte emelie hem. Och nu sitter jag här och fryser så ska krypa ner brevid min sötaste erik nu!
Tack för en bra dag bellis & emelie.
I morgon kommer bella hit igen, och jag älskar det.


Sussa sött<3


Kommentarer
Postat av: Pappsi

Hej Tuffsinöffsan
Vilken fin bloggsida du har. Sitter på jobbet nu å bara väntar... 11 dagar kvar nu.
Ha de så gött tuffsan, vi hörs.
P o K
Pappsi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback