Bra dag

. . . Trotts allt! Dagen började ju fruktansvärt segt, mådde inte alls bra! Men sen käka jag och det blev bättre. Vid halv 2, 3 tiden någon gång gick jag ut med marie på en långpromenad i solen, as gött. Prata prata prata och prata om massa saker. Jag gick hem och marie åkte och jobba efter promenaden! Senare vid halv 6 ungefär kom bella hit och vi gick till Toscana och satte oss på uteserveringen och käka! Jag tog sallad och hon pizza. Mummsigt vare! Älskar toscana. Sen ringde marie så hon kom också och höll oss sällskap, och senare kom älskling också! Käka, prata, skratta och hade det väldigt roligt! Tur ni finns i mitt liv.
Följde bellis till bussen vid 8 ungefär, krama henne hejdå sen tog jag och marie återigen en skön promenad! Väl hemma sen så börja jag stäääääääääda! Jajjemen, fasen vad roligt det va. Diska, skura, dammsög osv! Erik fråga om jag tyckte det va kul men jag sa näääää hihi. Fast det va faktiskt jätte roligt! Aja, tände massa doftljus och släckte ner så det blev myspyspyspysigt! Kika lite på tv med babe sen vid halv 11 tog vi oss en 35 minuters promenix med vovvarna! Och nu skulle vi sett på filmen The eye som min bästa emelie säger ska va jätte bra. Men!! Meeeeen jag hade tankat hem fel film fan! Hade tagit den kinesiska verisonen, och nääää har ingen lust att sitta och lyssan på kinesiska en hel film, är ju liksom Jessica Alba jag vill se! Hähä...
Nu sitter jag här och har ont i halsen, säkert för jag vart ute och gått så mkt idag, får skylla mig själv!
Nä, nu ska jag krypa ner breve erik!
God natt på er!

Föresten frida, (eriksson) är du och maria sugna på en grillning i helgen?!


Later

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja visst, det skulle vara mysigt! :)

2008-05-08 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback