22:15

Sådär då va första programmet av pussycatdolls kollat! Tycker det är galet bra.. Men man blir ju lite avsi på tjejernas jävla snygga kroppar asså! Inte ett fel har de.
Annars sitter jag bara här och kikar runt lite på nätet.
 Hitta denna snygga klockan, vill verkligen ha den. Massa härliga glad färger;
image43
Visst är den snygg? Ha massa söta kort i ramarna på mig och älskling och vänner. Hihi!

Gu vad trött jag är. Funderar på om jag ska lägga mig i sängen och kika på en film. Erik är fortfarande nere hos grannen så jag får kölla själv. Men funkar det med ibland.. Fast detta är iofs en skräck så får se hur mycket jag vågar kolla på själv Haha. Det är barn inblanndat i filmen med, och då blir det alltid tusen gånger läskigare, eller hur? Tycker jag iaf. Om jag skulle ta och ta bort sminket kanske? Mycket skönare att inte ha smink och kunna gnugga sig i ögonen sådär gött så man aldrig vill sluta gnugga. Gnuggis.
Åh nu kom erik! Måste pussa han lite. Hörs sen!!

lo lo lov lov love love love!

Kommentarer
Postat av: maria

Supersnygg klocka !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback