21:09

Nemen tjenare :)
Vet ni? Det blev salldasbulle idag, igen! Haha.. Suttit och myst lite framför tv:n, käkat lite och fixat fransk manikyr med mitt nya lack jag köpte idag! Blev kanon fint.. Men tar ju hur galet långt tid som helst innan lacket torkar. Någon som vet ett snabbtorkande?! Well well, nu ska jag snart gå ner i tvättstugan och kolla tvätten. Sen blir det en skärckis med babe. Blame heter den, någon som sett den?
Skräkisar brukar inte vara bra men endå vill jag se dom.
Jobbar i morgon så kommer inte kunna uppdatera bloggen alls under dagen som ni säkert förstår! Men jag bloggar diiirekt när jag kommit hem!
Nu ska jag ta på mig en skit stor och gosig tröja för jag fryser som tusan.
Ta hand om er, så hörs vi i morgon efter kl 4.
Sov gott och dröm söta drömmar!
puss & kram


image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback