17:24

Sitter här i världens mest åtsittande och tighta jeans, som e så tighta att jag inte kan sitta riktigt upp, ligger typ i data stolen. Jag hatar jeans! Nej det gör jag inte men jag kan inte ha det, känner mig som en uppstoppad körv!
Iaf, sitter här och väntar på segerik som precis kom ur duschen och ska ta på sig. Vi ska ner och köpa en nagelsax till herrn som jag slarvat bort tydligen. Höhö! Ska in på en klädaffär här nere med och se om dom har ett lack till mina naglar.
Såååå ska vi se vad vi ska käka ikväll! Jag är vröl hungerig, men det är jag alltid. Nästan.
Kan inte skriva mer nu för erik står bakom mig typ och försöker läsa vad jag skriver. Och det gillar jag inte! Tycker det är pinsamt haha. Han kan läsa på bloggen sen ist. Ha.
Töntig jag är va?

Ne nu ska vi gå, jag kommer gå som stelaste människan i dessa jeansen! Pöh!
Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback