14:26

Kom precis in, vart nere och fixat lite tvätt och vart ute med loby.
Usch gillar inte att vara ensam hemma, nu när jag va ute med Loby så stod turken i fönstret (en turk som alltid alltid står i ett fönster och kollar när jag rastar loby eller när jag e ute och går typ) och han ropa på mig men jag svara inte,
sen sa jag ba: Jaaa vad vill du?
Han ba: ska vi gå en promenad härifrån du och jag?
Jag ba: eh nej verkligen inte..

Sen gick jag hem, han kolla hela tiden jag gick och han bor ju i huset brevid så han ser ju vart jag går in så han vet vart jag bor. Aaah läskigt. Idiot. Tur jag har loby hemma som kan äta upp han om han komemr hit.
Dags att köpa pepparspray eller? Jag e fan as skraj för han.

NÅVÄL, dags att sätta igång att städa så jag hinner klart innan erik kommer hem, ska överraska jävlen ;)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback